fredag, september 09, 2011

Bloggnostalgi!

Jag blev lite smått nostalgisk plötsligt och bestämde mig för att kolla lite bakåt i bloggen...

För prick en månad sedan hade jag tydligen blogg-diarré sedan nån dag tillbaka och bloggade bl a om musik och mat:

För ett halvår sedan hade jag istället en slö bloggperiod och skrev inget på en vecka.
För 1 år + en dag sedan VABade jag och gjorde en EFIT.

För 2 år sedan hade Sverige tydligen spelat nån fotbollslandskamp av nåt slag och jag var inte helt nöjd.

Samma dag skrev jag ett smått irriterat blogginlägg om svininfluensahysterin.

För exakt 3 år sedan skrev jag inget, men däremot för 3 år och 1 dag sedan. Då väckte tydligen en Pingu-film starka känslor hos mig ;-)

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...