onsdag, september 08, 2010

EFIT onsdag 8 september.

Egentligen var det EFIT i lördags, men si det glömde jag! Idag har jag VABat, och passade på att ta EFIT idag istället. Exakt hur trist kan en VAB-EFIT bli? Typ såhär...

6:30. Jag fick sällskap i sängen av en son som verkade vara på väg att hosta upp både lungor och maginnehåll. Ett par telefonsamtal, till jobb resp. skola, sen blev det sängläge ett tag framöver.


7:30 var klockan här och lite piggare hade sonen lyckats bli.


8:30 och dags för sjuklingfrukost. Rostad macka beställt!


9:30 = Pingu-time.


10:30 intogs världens bästa medicin = glass! Men inte för mycket...


11:30-fotot togs av Simon själv.


12:30 hade jag lyckats få kläder på mig. Storartat!


13:30. Mer tecknat.


14:30: Liiiite glass till, snälla?!


15:30 hade sonen nyss vaknat och gnytt "Mamma, jag orkar faktiskt inte sova mer!" Nähäpp.


16:30 städades legot undan från golvet. När hann han plocka fram det?


17:30 åkte vi till optikern för att fixa till sonens glasögon som hamnat på sniskan.


18:30 var jag en blödig morsa som gick med på att ge sonen McDonalds-käk.


19:30 puttrade grytan till morgondagen så fint på spisen.


20:30 såg jag på Idol på TV. Killen som bodde på en båt är dagens favorit för min del. Janine, tjejen som sjöng Weak i början av gårdagens program, och han är än så länge on top.


21:30 blev jag än en gång varse hur stört fult skånska är genom att kolla, och lyssna, på de skånska fruarna på TV. Skitfult!


Sen orkade jag faktiskt inte mer. Godnatt :-)

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...