måndag, mars 04, 2019

Vad kan straffskalan vara ....

... för vållande till annans död via urtrista blogginlägg? Ganska hög va? Jag tror också det, så det var kanske bra att jag inte gjorde EFIT på rätt dag i lördags. Kvällen innan hade jag de värsta smärtorna jag haft på länge och sängen och jag var nu supertajta. Best buds! Det hände förvisso inte så värst mycket avancerat i söndags heller, men i jämförelse var det rena actionrullen!

Det började med att jag upptäckte att jag
missat lördagens EFIT och beslöt
att köra på söndagen i stället.
Nya linser - det är lyxigt det.
Sista paret med gamla styrkan!


En smoothie till mellanmål sitter
sällan fel. Här intar jag en sittandes
i bilen med ett Poke-stop inom
räckhåll.

Lunch? Nej inte riktigt. Mediciner
behövdes det mycket av denna dag.

Dags att agera bowling-groupie!
Maken skötte sig och A-laget vann.

Då matchen var avgjord redan efter tre serier
passade jag på att sticka iväg en sväng
för att ta frisk luft. Jag kunde
ändå inte sitta på de där stolarna längre.

Men sen kom jag tillaka till hallen
för att kolla på B-laget med. Som också
vann! Och jag blev photo-bombad
av en Pokemon.

Lite raidande blev det också. Här är
månadens Level 5 Raid Boss.


Hemma igen var jag slut i rutan
och tacksam över att maken fixade middagen.

God middag med hjälp av vegetarisk "kebab"
från Schysst Käk.

Till efterrätt blev det semla!
Årets enda, så är tanken i alla fal

Sen blev det TV, TV och lite mer TV.
Först NCIS.

Sen ett program om Miraklet
på Hudsonfloden.

Och här såg jag nog på Law & Order: SVU.
Tror jag.

THE END!

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...