måndag, mars 26, 2018

Det här var intressant.

På bilden syns journalanteckningar daterade 13 mars, skärmdumpade från Vårdguidens e-tjänster på 1177. Vad är så intressant med det? kanske ni undrar. Jo:

- Läkaren, vars namn här är dolt, är inte min läkare. Han är förvisso verksamhetsansvarig för min vårdcentral men den enda direkta kontakt jag haft med honom är dels när han i höstas skrev en kort tids sjukintyg då min ord. läkare var sjuk samt i somras då jag själv kontaktade honom för ett klagomål gällande väntetid. Jag har aldrig varit bokad hos honom och aldrig träffat honom öga mot öga.

- Inga av mina prover tagna sedan jag började på den vårdcentralen för några år sedan har visat någon form av näringsbrist förutom gränsfall av D-vitamin förra vintern precis som halva Sveriges befolkning.

- Inga prover har ö h t tagits det senaste året som skulle kunna visa någon näringsbrist.

- Jag har inte fått något brev eller mail.




Sömnstörning har jag förvisso, så de har lyckats pricka in ett rätt. Imponerande. I övrigt fattar jag inte hur de fått ihop det.





Alltså visst, ska sanningen fram så misstänker jag att det skrivits i fel journal och kommer att rättas till, men lite märkligt blev det allt.






Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...