torsdag, september 21, 2017

Att kopulera på Kebnekaise,...

... är det vad man menar när man pratar om att ligga på Svensktoppen?

Sorry, men oh yes! Det är ordvitsdags igen. Något måste man ju roa sig med när kroppen strejkar.

Förresten är det ett jäkla tjoande från vår altan emellanåt. Vi skulle nog inte ha använt trallvirke! 😁😁

På tal om virke, vet du vilka som är de mest aktiva i skogen?
Jo, träna!











För att följa temat: vet ni vilket virke som är lättast att se igenom?
Fönsterbrädan va?















Alltså grejen med ordvitsar är ju att de egentligen är ganska dåliga, så dåliga att de blir bra. Men det finns låg nivå, och så finns det ännu lägre nivå. Och det är där nere jag roas som mest. Ett riktigt dåligt och därför jätteroligt exempel:














Ibland är jag ännu mer lättroad än annars. Idag är det ibland. Idag kan jag se denna om och om igen och fnissa lika mycket sjunde gången som den första:

Okej, ingen ordvits direkt. Men kul! Visst? Eller har ni nått en högre mognadsgrad än jag?

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...