tisdag, april 04, 2017

Det finns festbilder...

... och så finns det festbilder. Jomen man kan ju festa på olika sätt, visst?
(Foto: Tommy)

(Foto: Camilla)















Yepp, det är vad det ser ut som.
























Jag lekte frisk i lördags, och bilderna här ovan är från den kvällen. Bowling med gäng 1 följdes av knytis, och tro't eller ej men ingen av maträtterna innehöll spagetti 😀. Och innan vi tog oss hem slöt vi upp med gäng 2 nere på sta'n för lite pubhäng. Tankarna gick ungefär såhär: lika bra att passa på och gå all in när vi ändå har barnvakt och jag oavett lär få betala dyrt kroppsligt några dagar framöver. Så blev det såklart också, men jag ångrar inget. Jag måste som sagt få smaka på lite av ett normalt liv emellanåt för att inte klappa ihop rent mentalt. Det sista jag behöver är en depression ovanpå allt annat.

Just nu sitter jag fast i fåtöljen. Nästan i alla fall. Jag behöver verkligen komma iväg och uträtta ett ärende som inte kan skjutas upp till morgondagen men hela kroppen känns bara tung. Ja den ÄR ju tung, men inte på det sättet, Äh, är ni så smarta så ni läser min blogg är ni smarta nog att fatta vad jag menar också 😉


Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...