söndag, maj 24, 2015

Beware of das Ketchup-effekt!

Först har jag noll lust att blogga, sen har jag noll ämnen att blogga om, sen har jag varken ämnen eller lust... men sen har jag massor av båda. Strulande armar, återkomst till jobb, fester och firanden, Eurovision Song Contest, märkliga mänskliga beteenden med mera. Men när inspirationen finns saknas såklart tiden. Det är lite så livet funkar. Man kan sällan få allt, åtminstone inte samtidigt.

Men några av sakerna ska jag försöka hinna dryfta innan dygnet är slut. Ni kan ju roa er med att försöka gissa vilken som är min största besvikelse resp. största positiva överraskning i årets ESC så länge ;-) 

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...