tisdag, december 30, 2014

Årets julklapp?

Aktivitetsarmbandet utsågs till årets julklapp. Jag är inte sådär jätteinsatt i kriterierna för det där, men jag vet i alla fall inte många som fått ett sådant och de flesta som äger ett är träningsfolk som köpt det redan i alla fall. Nej en helt annan pryl känns mer som årets julklapp på riktigt, och jag köpte en till mig själv faktiskt. Min nya kompis heter Arne. Selfie-sticken Arne. En trevlig och kul prick! Men Peter ser aningens svartsjuk ut ;-)






















Och jo, jag ÄR medveten om att det kan vara lite nyhetens behag här. Att det inte är lika kul om ett år eller så. Men äh, han kostade bara 99 spänn, min  Arne. Så det må vara hänt. Men jag tänker njuta av min nya relation så länge jag kan, Min trekant, kan man säga. Det är Arne, jag och Ozzy...

Ozzy har jag förresten tänkt byta ut snart. Men ssshhhh!! Säg inte det till honom. Då kanske han börjar trilskas i förtid helt i onödan. Det får vara vår hemlighet ett tag till! Vår och Arnes.



Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...