onsdag, oktober 30, 2013

Bättre sent än aldrig: EFIT söndag 27 oktober.

Tålamod är en dygd... Här kommer EFITen.

Dagen började runt halv nio med frukost: kokt ägg, hemkörd citron- och dillmajonäs och mjölk.

Timmen senare försökte jag sätta upp håret på ett bowling-vänligt sätt.

Halv elva: sista uppladdningen inför matchen.

11.30 var jag i full gång med att kasta lite kula...

12.30 var jag färdigspelad, missnöjd och TRÖTT!

Halv två var jag klar inne på Lidl, och uppmärksamma bloggare ser att jag inte
enbart shoppar till mig själv ;-)

14.30 var det dags för litta maud. Sen lunch? Tidig middag? Stort mellanmål?

Söndagar = ganska mycket TV-tittande för min del. Halv fyra var jag inne i ett 
112 - På liv och död-maraton.

16.30 undrade jag hur faaaaanken det kan bli så rörigt inne i "mitt" duschrum
hela tiden. Varifrån kommer alla saker?

Halv sex = färdigduschad. Det utsmetade sminket var verkligen till min fördel.

Sen timmen därpå var det dags att käka lite igen, denna gången en oerhört avancerad måltid.

Hår, hår och ännu mera hår. Halv åtta på kvällen testade jag lite frisyralternativ. Bl a
denna, där håret först "plattats" och sedan lockas bara vissa tunna sektioner lätt med locktången. Kan funka!

Halv nio blev det TV igen. Nu Bachelor, där snubben givetvis valde den jobbigaste tjejen av alla.
Gör om, gör rätt!

21.30 försökte jag få en avocado att mogna snabbare. Nu idag kändes den äntligen
klar, och då glömde jag den såklart på jobbet. Typiskt.

Blåmärksesräkning är ju alltid kul! Så det ägnade jag mig åt halv elva på kvällen. Minns
jag inte fel kom jag upp i 7 st bara på benen. Som förvisso har ganska mycket hud-yta, men ändå...

Sedan hände det inte mycket mer den dagen. Like times through the hour-glass, so are the Days of our lives. Typ.







Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...