tisdag, oktober 29, 2013

Idag för ett år sedan...

... uppdaterade Kajsa, våran Pippi-ninja och spenatmamma, sin blogg. Det visade sig bli för sista gången, några veckor senare vann cancern till slut över hennes kropp. Kajsa var så sugen på julmat, och vi alla hoppades att hon skulle få avnjuta det hon längtade så efter ytterligare en gång. Jag tror tyvärr inte det blev så...

Själv längtar jag inte alls efter julen, eller julmaten, eller julklappsinköpen. Eller jag har snarare inte haft tid att tänka på det. Men det börjar väl bli dags?! Julklapparna har jag i o f s tänkt nätshoppa, precis som förra året. Semester tänker jag inte heller ta, det är så få arbetsdagar ändå under de där veckorna att jag lika gärna kan jobba. Semesterdagarna kan behövas någon annan gång. Som t ex nu när jag för första gången är ledig ett par dagar under sonens höstlov. Imorgon kl 13 checkar jag ut och kommer inte åter förrän på måndag morgon.

Förresten, jag EFITade i söndags. På rätt dag! Jag ska bara få tid att lägga in den också. Hav tålamod!

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...