söndag, september 22, 2013

Whazzaaaaaaap??

Här har ungefär följande hänt sedan senast:

Jag har varit förkyyyyyld! Stackars mig.

Jag har varit på Kick Off med nya jobbet och sett till så att de aldrig glömmer den genom att få krampanfallet Allan där på natten. Ja det gäller att göra avtryck!

Jag har i samma veva upplevt magkatarren från helvetet och testat hur det är att inte få behålla mer än någon klunk mjölk på flera dagar.

Jag har haft ett positivt medarbetarsamtal med chefen.

Simon har blivit testad för diverse allergier och främst misstänker man kvalsterallergi. Så som jag också har. Det sociala arvet är ju stort men att det kunde föra vidare allergier visste jag inte...

Poolen har blivit utdömd efter att ha tjänstgjort i 5 somrar, tror vi. Så nästa år blir det en ny, kanske storleken större.

Jag har funderat på att flytta min blogg eftersom man här inte kan lösenordsskydda enskilda inlägg... eller så kanske man kan det men jag har inte hittat hur ;-) Vet ni? Jag vill alltså inte lösenordsskydda hela bloggen, bara några få inlägg.

Simon har förlikat sig med att hans nya cykel saknar fotbroms och vant sig vid att använda den. (Men att det ska vara så svårt att hitta cyklar med ganska få växlar och fotbroms utan att lägga ut en halv förmögenhet!!)

Släkten har utökats med ytterligare ett kusinbarn, en liten fin Ebbe.

Jag har spelat säsongens första bowlingmatch. Hur det gick? Käpprätt åt...

Jag har suttit uppe en halv natt och skrattat så jag nästan kissat på mig åt klipp från Parlamentet, främst ja eller nej-ronden (de får inte säga ja, nej eller va? och inte tveka för då åker de ut). Att två små ord kan göra så mycket så kul!

Jag har uppdaterat min iPhone till IOS 7 och tycker det är skitfult!! Så nu ska jag sura. Hela kvällen.

Något jag däremot INTE har gjort är att dricka såhär stark öl:
från skyltat.se
 

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...