lördag, maj 18, 2013

Jennie tippar.

Danmark vinner ESC i kväll, trots att stora förhandsfavoriter sällan når ända fram. Sverige landar mellan sjunde och elfte plats och är aldrig nära den absoluta toppen. Bästa skandinaviska land förrutom Danmark blir Norge.

Jag tippar också att Tre Kronor tyvärr får stryk mot Schweiz i morgondagens final i hockey-VM, men har gärna fel.

Dagen idag bestod först av slutexaminationsskrivande. Klar!! "Bara" redovisningen kvar att förbereda. Och därefter försökte jag mig på lite akut shorts-shopping till sonen, som växt ur de flesta sommarplaggen, med klent resultat dock. Ett ynka par blev det. Sen la jag rabarber på lite rabarber, eller snarare ganska mycket rabarber ;-) Följt av grillmiddag... Lördagen avslutad med lite ESC Nu kör vi!




Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...