måndag, april 22, 2013

EFIT söndag 21 april 2013.

EFIT = som vanligt Ett Foto I Timmen.
Jag måste ju matcha Marlene ;-)

Jag vaknade halv åtta av sonen, men inte förrän halv nio var det ljust nog för att jag skulle störas av det ;-)
 
Halv tio. Sol ute men kallt på golven. Raggsockar på!
 
Halv elva slavade jag vid spisen. Som vanligt.
 
Timmen senare var bl a två lunchlådor klara. En togs med till jobbet idag (måndag) och en hamnade i frysen. Jajjemen!
 
Mer hushållsarbete var det dags för halv ett. Träningsbrallorna behövde lagas lite.
 
13.30 uppdaterade jag denna bloggen.
 
Halv tre fick jag i stället agera akutkirurg då sonen fått en "spåga" i fingret. Ajaj!
 
Skolarbete skolarbete skolarbete. Tenta tenta tenta. Jag skrev inget, men jag läste i alla fall frågorna! Kl 15.30.
 
Halv fem var det dags för årets första utemiddag följt av lite lapande av eftermiddagssol.
 
17.30 var jag redo att kliva in här. Och ni fick inte följa med. Pilutta!
 
Under duschen märkte jag att jag var öm en bit ner på ena skuldran och upptäckte sen ett färskt stort blåmärke. Detta försökte jag fotografera som halv sju-foto, men det gick inget vidare.
 
12 timmar efter uppvaknandet hade jag satt igång med lite sortering av foton, både på facebook och den lilla röda hårddisken.
 
Halv nio höll jag fortfarande på.
 
Halv tio spanade jag in första Inför Eurovision Song Contest-programmet och saknade gamla panelen med Eirikur och gänget. Kom tillbaaaaaka!
Låtarna? Inte mycket skit att ha.
 
Därefter spelade jag spel på iPhonen i en timme eller så innan det blev dags att sova. Ännu en hejdundrande dag var över!

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...