söndag, december 09, 2012

Jag förstår att ni alltid undrat.

Så nu ska ni få svaret. Svaret på frågan "Hur skulle Jennie se ut efter en misslyckad läppförstoring"? Jo, antagligen såhär:
Sexigt, inte sant?
Nej jag har inte besökt kliniken, jag har bara fått vanliga hederliga munsår. Fast av den större sorten då, såklart.

Igår kväll, innan munnen han bli riktigt sådär jätteplutig, var jag ute på galej. Sort of. Pappa fyllde 70 härom dagen men skulle inte fira, förrutom att han och mamma skulle gå på julbord med show. Jag och syrran beslöt att överraska och bokade in oss i smyg på samma show, med platserna intill. Utan att vi visste det förrän nyligen utökades sällskapet också med faster med make...och vi hoppades att de som man bokar hos då inte sagt "jaha då är ni ett sällskap på 6 då"... Syrran gav dem skjuts in, och mötte sen upp mig och så gick vi dit ihop. Och överraskade blev de :-) Positivt så, som tur är....
Den specialbeställda vego-maten var god också, och ihop med lite ägg, gröt och julgodis från julbuffén blev jag megamätt och belåten. 


Showen var också helt okej. M a o en lyckad kväll.
Countryfestival i Anderslöv.
TFFs trogna(?) fans.
 
Här päronen:

Högtiden till ära plockade jag fram de röda strumpbyxorna ;-)
Nej jag har ingen midja nej.

Inatt var det kallt och idag var det snööööööö! Som vanligt i Skåne snöade det såklart vågrätt i stället för lodrätt, men det är smällar man får ta.


Vi hittade en söt snögubbe inne i sta'n också:

Imorron är det dags för jobb igen. Och med tanke på hur munnen ser ut kanske det är läge för lite maskering.

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...