torsdag, juni 07, 2012

7 juni - 1 april = skit samma.

Ja varför skulle man bara få luras 1 april??

Jag var hos frissan idag, och skulle busa med maken när jag kom hem. Han visste att jag skulle göra nya ljusa slingor och klippa mig, så jag tänkte låta denna synen möta honom:


Nu blev det dock inte så, för han hade precis kommit hem när jag körde upp framför huset och stod dessutom utanför och pratade med grannens farsa. Så jag kunde inte smita in och ta på mig peruken. Attans också!

Sen påstår han att han redan sett att jag hade en peruk, men jag undrar om han inte ljuger där för mig veterligen har den legat gömd sen jag köpte den ;-)

Omdömet? "Du ser ut som en bimbo!" Jahopp... Är det bra eller dåligt månntro?

Jaja, buset uteblev... men peruken kom till användning ändå ;-)




Visst klär det honom? ;-)
















Vasa? Hur håret blev på riktigt? Jo såhär: 
<---
Lite ljusare, inte så mycket kortare. Nu ska jag väl klara mig över större delen av sommaren innan jag måste gå till frissan igen. Kanske...

1 kommentar:

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Jättesnyggt och sommarfrächt:)
Karolin

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...