onsdag, juni 06, 2012

Jag är INTE på Sweden Rock!

Så sluta göra mig avundsjuk!! *suck* Sommarrocken i Svedala om en månad är kanske liiiite tröst, men inte mycket. Inte just nu. Men vänta ett par veckor så ser jag nog fram emot det jättemycket. Just nu är jag dock bara avis!

Å andra sidan har vi idag kunnat plocka årets första egna jordgubbe! Det är kanske många som är avundsjuka på DET?

Och hur många har idag fått nöjet att beskåda... hmm... torrsim?

Hur som helst... Grattis Sverige på din/er dag! Undertecknad har spenderat den med jordgubbsätning (köpta, den hemmaodlade åt som synes Simon) och poolmontering, och nu börjar Operation StudentpresentJakt. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...