fredag, maj 11, 2012

Säger som Fylking: Äntligen!

Äntligen har jag ett piercingsmycke i näsan igen... Fast en ring nu. Jo för snygge trevlige charmige herr piercare kunde inte heller få i "ploppen", bara halvvägs, trots töjning av hålet (jajaja, inte DET hålet, skärp er!). Den kom liksom bara halvvägs. Så det fick bli en nygammal piercing i form av en ring, sen när den är läkt kan jag gå dit för att försöka byta igen. Töjningen och smycket till trots fick jag det hela utan kostnad, antagligen för att han fick plåga mig rejält ;-)

Frågan nu är: synlig eller osynlig kula? En fråga jag aldrig trodde jag skulle ställa...

Synlig?


















Eller osynlig?
Ja försök ignorera hår-rufset och min trötta uppenbarelse.

2 kommentarer:

Marlene sa...

En liten fråga bara, e de inte bara o trycka in en ny i samma hål?? Eller??!!

Jennie sa...

Jag lovar, i så fall hade vi gjort det ;) Grejen är att hålet är rakt medans smycket är böjt, annars hade det åkt ut hela tiden. Ploppen har en skruv/böj i ena änden. Plus att näsväggens tjocklek kan förändras.

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...