fredag, maj 11, 2012

Det gäller att prioritera.

Helst prioritera rätt också. Jag har nog misslyckats med det för jag märker att arbetet går ut över bloggandet. Illa illa...

Jag har i alla fall halvbloggat kan man säga. Bl a tagit foton, bl a i samband med Valborgsfirandet, som jag tänk att "Dessa blir utmärkta som bas för ett inlägg" men sen inte orkat/hunnit skapa det där inlägget. Ja jag har t o m EFITat, ja tagit själva fotona alltså men inte lagt in dem. Skämmes tamejfan! Men, nu har jag en hel helg utan inplanerade aktiviteter framför mig så nog ska jag få chansen att komma ikapp lite.

Lite snabbt såhär kan jag i alla fall meddela att jag är stolt innehavare av en tredagarsbiljett till Sommarrocken i Svedala i juli, att jag varit näspiercinglös sedan natten mot söndag men idag äntligen ska få hjälp att stoppa i den igen och att jag är en fena på att laminera foton (man kan fortfarande inte klippa rakt!).

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...