lördag, maj 12, 2012

Om man nu ska se på saker positivt...

... så är nog dagens väder utmärkt att vindsurfa i. Det finns väl egentligen bara två aber med det. Det ena är: Jag har ingen surfingbräda. Det andra är: Jag kan absolut inte vindsurfa! Men surfa på Internet, DET kan jag. Som tur är... Både med och utan vind.

Maken min, han tyckte att min nya näspiercing var för stor. Betydligt bättre när jag gömde kulan dock ;-) Men, allt är ju relativt. HÄR är en stor piercing!


















Nu: Dags för lunch. Sen sola (JA jag rengör piercingen noga och täcker över den) och träna. See ya!

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...