söndag, april 22, 2012

Shoot! EFIT lördag 21 april 2012.

Ja NÅN som läser min blogg kan ju ha missat eller glömt det... Kanske...

 
 Min dag började vid 7-snåret när jag fick agera omplåsterska av ett både klämt och "skuret" finger. Dörrar är farliga saker när man är arg!

Därefter försökte jag få lite mer sömn under två timmars tid, därav bristen på foton, men fick kanske 3 x 5 minuter eller så... Sen klockan 10 såg jag på Jims Värld på TV. Lite småkul sådär.

Kl 11 var det dags för mig och Simon att bege oss mot bowlinghallen där Peter med lagkamrater spelade kvalbowling.

Timmen senare behövde lilleman lite mat i magen. hamburgare och pommes fick det bli. Och jag lovar, ögonen till trots var det bara MER i drickapaketen. Helt säkert!

Klockan ett stod det klart att Peter Pan och inte T-Nabben spelar i division 2 nästa år. Lycka till! säger jag.

Kl 14 var vi på en lekplats och roade oss. Jadå, även jag och Peter. Och gungbrädan avslöjade att jag + Simon på ena sidan kontra Peter på andra sidan var ganska jämnviktigt. Känns stabilt :-D

Klockan tre sysslade jag med det jag sysslar med typ alltid, känns det som: tömde och återfyllde diskmaskinen.

När sen grabbarna klippte gräset timmen senare så gav min allergi mig all anledning att lata mig inomhus med lite slösurf.

Ytterligare en timme senare var tydligen trädgårdsmöblerna framplockade och solen sken. Inte så länge till, visade det sig, men ändå.


Klockan sex hade jag nyss givit mig själv en goooood kaaaaall öööööl. Och köksbestyren gick som smort ;-)

Klockan sju var vi mätta och belåtna efter grillat, sallad, tzatziki och mer öl.

När klockan nästan blivit 20 var det INTE jag som valde musiken. promise!

Timmen därpå däremot hade jag varit i farten.

















När sen klockan blev 22 började John Blund närma sig med stormsteg och sängen gallskrek efter oss. Så, godnatt!

2 kommentarer:

Joline sa...

Oj va mycket bilder! Kul att du bjuder på dig själv och ditt liv!

Micke sa...

En kall öl sådär på kvällskvisten var ju inte helt fel!

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...