tisdag, februari 28, 2012

Det är bra att se framåt.

Men ibland väldigt intressant att titta bakåt. Och det är vad jag ägnat förmiddagen åt. Bland annat har jag kollat bakåt i min blogg och för exakt 3 år sedan gjorde jag en EFIT. Kolla HÄR.

Jag har också rensat bland gamla papper och hittade polispappren från den gång jag blev utsatt för sexuellt ofredande vid en busshållplats i Malmö. Det där hade jag glömt helt. Andra saker jag hittade var bl a gamla månadsbrev från vår adoptionsorganisation, inkl. det där det stod att Simon (eller ja hans indiska namn stod förståss) äntligen fått föräldrar resp. är klar i domstolen i Kolkata. Det fälldes någon tår när jag läste det där, det ska erkännas.

Sen så hittade jag nåt ännu äldre: ett foto från min tid på Sofielundsskolan.

Det är skolfotografering, jag jobbade ihop med "fröken Eva" i klass 2 A och minns jag rätt så var det 1999. I så fall var jag alltså 24 år här. Snygga fjärilshårklämmor va? ;-)

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...