lördag, februari 28, 2009

EFIT lördag 28 februari.

Ja jag kan faktiskt göra EFIT på rätt dag också. Ibland....

Dagens första foto togs runt kl 9, barnet i huset var extremt morgonpiggt och väntade här på att frukostägget skulle koka klart.


Klockan 10 tog jag min frukost: en smoothie med banan- och chokladsmak.


En timme senare var jag i full action i badrummet, närmare bestämt med att städa. Välbehövligt.


Klockan 12 fick fåglarna i parken lite att äta i form av rågbullar och vetekakor.


Och sen nästa timme var det lekplatsen i samma park som fick besök av oss. Simon var i sitt esse..... Fler foton från våra äventyr i parken finns
HÄR Simons hemsida.


Klockan 14 hade vi handlat lite på Willys och var här på väg tillbaks till bilen.


Klockan 15 gjorde jag nada, njet, zip nothing..... så jag passar på att visa mina nya smycken. I synnerhet fotot på örhängena är aningens suddigt, att det ska vara så svårt att fotografera sig själv stilla! I alla fall, ett halsband och ett par örhängen (de små korsen) blev det ju härom dagen. Den som tror att jag ju redan har ett sånt halsband tror fel, jag har ett som är nästan likadant. Men bara nästan.



Klockan 16 satt jag och kollade lite bowlingresultat.


Och klockan 17 meddelade jag på facebook att jag minsann tänkte ta en eftermiddagslur.


Klockan 18 var luren över och jag började med middagen.


Klockan sju skulle middagen vara klar men se det smög sig. Så jag fick ta foto på tillbehören bara.


Timmen senare var vi färdigätna och Melodifestivalladdade.
Popcorns-koma?


Klockan 21 satt jag med benen på en pall och njöt av Johan Beckers uppenbarelse.


Men sen var det spelkvällsdags. Klockan 22 vann jag mot Peter i Ord-Yatzy...


.... och timmen därpå fick han megapisk i Skip-Bo.


Vid tolvslaget, efter 6 glas vin, blir det sån häringa kvalisort på fotna. Så jag slutar där...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad stor han har blivit :-) Ja, sonen alltså *S*
Jag skulle aldrig komma ihåg att fota varje timme, så jag törs inte EFIT:a.

Anonym sa...

Det ser i alla fall gott ut på slutet. :p
/Rutan

Anonym sa...

Såg ut som en rätt trevlig dag det där.. men vart har ni snön då? ;)

Anonym sa...

Känner igen blicken i sista bilden tycker jag *S*

Anonym sa...

Vad roligt det ser ut att ta efit...tycker ni som orkar det är så duktiga, menar jag orkar bara inte! jag hittade din blogg via Aff, är stammis där.

Anonym sa...

kikat in eran efit dag. Så himla fint halsbandet är.

Mvh sara

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...