onsdag, januari 25, 2012

Jag har två viktiga frågor:

Ett: Hur fungerar kortisonspray (i näsan) ihop med alkoholintag?
Två (om svaret på fråga ett är fel svar): Kan man ö h t gå på rockkonsert utan att dricka öl?

Jo serrni från och med idag och på okänd framtid ska jag spruta upp kortison i snoken några gånger om dagen, och nästa lördag är det ju dags för tAKiDA på KB i Malmö. Tajmingen är som vanligt perfekt. Fast, blir jag ö h t av med huvudvärken jag haft i snart en vecka nu innan dess får jag kanske bita ihop, hålla käft och bara vara tacksam? Det är ju inte som att jag är döende eller så...

1 kommentar:

Nini sa...

Jag tar nässpray med kortison hela två gånger om dagen från mars till november och har aldrig hört talas om att det skulle vara några problem med att dricka öl på en rockkonsert ;)

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...