måndag, december 26, 2011

Dagens roligaste :-)

Jo alltså jag råkar ju gilla Takida. Takida var med på 3:ans julkonsert. Min goda vän Lotta såg reprisen av densamma idag. Och skrev såhär på ett visst forum, där S-JJ är mitt nickname:
1. Sångaren i Takida är S-JJs  försvunna bror. Allvarligt, ni är tvillinglika till utseende och rörelsemönster.
2. Hur svårt kan det vara att få Jill Johnson att KLIPPA LUGGEN GODAMNIT???!
3. Kören OneVoice ska inte köra andra utan vara en självförsörjande enhet.

Nån som orkar säga emot?

Jag VILL säga emot. För det där är ju mitt frikort, om man säger. Och jag kan ju inte, inte ens i fantasin, vara intim med brorsan. Hallå liksom!! ;-) Men, vad säger ni...? Ser ni vad Lotta ser? De börjar efter ca 11:40...
(Passa på att kolla nu, jag vet inte hur länge klippet finns tillgängligt) 

Får ni inte filmen att funka så använd denna länken:
http://www.tv3play.se/play/261231

5 kommentarer:

Nini sa...

Herre gud! Hon har ju rätt! :D
Och det tycker jag är skitbra! För då får jag ha honom i fred för dig! :P Och dessutom kan jag låtsas att det är du! ;)

Jennie sa...

Men vad bra då Nini. You win. He wins. Bara jag förlorar *s*

Anonym sa...

Men nääää, ni är inte ett dugg lika! Jag kan inte se någon likhet alls!
Och för mej får ni ha honom helt ifred ;)

/Janeth

Marlene sa...

hahaha klockrent!! Kan vara att han målat lite svart på ögonen och hans sätt att böja nacken bakåt när han sjunger....tycker jag känner igen det från en filminspelning jag har på dig när du sjunger karaoke :)

Jennie sa...

Janeth, vabra, en konkurrent mindre ;-)

Marlene, den filminspelningen hoppas jag är inlåst i ett bombsäkert valv eller så...

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...