söndag, september 11, 2011

EFIT lördag 10 september.

Så var det dags igen för en EFIT, på rätt dag och allting.

Klockan 10 låg jag fortfarande kvar i sängen iklädd min oerhört sexiga pyjamas med små hundar på.

Klockan 11 var det dags för frukost. Avokado med kesoröra (cottage cheese, kokt ägg, rödlök, örtsalt och paprikapulver) samt ett glas mjölk.

Timmen senare gör jag i ordning ett mellanmål att ha med till bowlinghallen. Kvarg, mjölk och fruktsmoothie.

 Strax före kl 13 kunde jag bevittna en massa baksidor... fast det var ju bowlingen som var huvudattraktionen.

Klockan 14 kunde jag inte ta foto eftersom jag spelade bowling. Försökte i alla fall... Men jag kan visa outfiten i alla fall.

 Klockan tre visade Simon mig sina nya Star Wars-gubbar. Två av de på bilden nedan är tydligen nyinköpta för presentkortet han fick på sitt kalas.

Klockan 16 var jag inte på sta'ns inte så väldigt flashiga köpcentrum och handlade rapsolja, plommon och lite annat.

Mellanmålsdags en stund före 17. Typ ost-omelett med lingon och ett glas mjölk.

En timme senare kikar jag på friidrott på TV. Finnkamp it is.

 Middagsdags kl 19 ungefär. Quornfiléer, bearnaisesås, tomat- och löksallad och guacamole. Och rödvin.

Svensk kulturhistoria är viktiga grejer att förmedla till sina barn. Så kl 20 började vi kolla på Göta Kanal. Till detta åts det grönsaksdip, sisådär vid halv nio.

Simon har sett filmen förr och tyckte den var lika rolig denna gången. Här skrattar han hjärtligt åt snubben med kanoten strax efter kl 21.

Kl 22. Inga kommentarer.

 Kl 23 fick jag för mig att testa vinterkläderna. Jepp, de funkar!! Jag är redo för snö och kyla, kåmm ånn ba!

 Vid midnatt ser jag en snutt av reprisen av Breaking News, här med Katerina Janouch och Fredrik Federley.

Därefter: godnatt!

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...