måndag, juli 25, 2011

Rapport från Bohuslän, del 2.

Tisdagen kom och startade med en morgonpromenad.


Och vädret fortsatte vara helt lagom enligt min smak. Mestadels uppehåll och hyfsat varmt. Ja, lagom som sagt. Vattnet var dock lite kallare än lagom... så det blev inget dopp denna dagen heller.


Utom för Simon då, som fortsatte vara helt nöjd med sin lilla pool.


Emellanåt kikade dock solen fram och jag fick då lite trevlig utsikt av varierande slag ;-)




Alla familjer som innehåller ett barn med myror i brallan borde ha en bergsknalle på sin tomt. Ja det borde nog vara lag på det t o m. Och det är lite coolt det där med att se Simon klättra där jag själv höll igång när jag var i hans ålder.


Simon fotograferade mig och Peter.


Som avslutning på del 2: en stilstudie i bergsklättring!















Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...