måndag, juli 25, 2011

Rapport från Bohuslän, del 1.

Ja rapport såhär lite i efterhand får det bli. För mobila bredbandet behagade inte vara så välvilligt inställt i stugan, och att plocka med mig laptopen upp på ett berg för bättre uppkoppling kändes som överkurs även för mig. Tro det eller ej.

Nåväl, vi pep iväg förra söndagen och startade med frukost i Markaryd. Ja skyll inte på mig, det är Lottas och Magnus fel. Det är de som av nån konstig orsak valt att bo där. Men, jag har överseende med det, de är trots allt rätt OK människor ändå. Och Simon gillar dem, så...


Sen vidare norrut. Ja först västerut så vi hamnade på rätt väg, SEN norrut. Och lite matpaus på vägen. Igen.


Väl framme visade sig sommarSverige från sin våtaste sida. Då gjorde jag det enda rätta: drog på mig regnkläderna och stack ut på en 55 minuter lång powerwalk. Middagen efteråt var extra välförtjänt. Även om det varit trevligare att kunna äta den ute på bryggan.




Måndagen bjöd på torrare väder. Här nedan lite blandade foton.

Att blåsa upp en barnbassäng är tufft arbete.


OK, inte havsbad men bad i havsvatten i alla fall!


Simon chillar...


... medans jag tränar. På bryggan. Till allmän beskådan. Utan att ta inträdesavgift.


Grillvakt!


Stay tuned for the exciting part 2 and 3!!

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...