fredag, april 29, 2011

På begäran: gaddningen.

OK, Valerina och gänget, nu har jag fått maken att fotografera den nu helt och hållet läkta nygamla tatueringen. Bättre sent än aldrig?


Och bättre sent än aldrig kan passa in här också. Nu passar den grå omlottklänningen igen, något av de "anständigaste" vardagsplaggen jag har. Väldigt lite rock n roll, men jag överlever det med ;-)


Och apropå kläder som passar... jag lyckades med konststycket att gå NER ett kilo över påsken. Och totalt visade dagens vägning 1½ kg minus de senaste 14 dagarna. Summa summarum minus 22 kg. "Bara" max 18 kg kvar. Och BMI har krymt från nästan 41 till prick 32. Fortfarande medicinsk fetma, men inte lika mycket :-)

Minnet verkar dock inte ha förbättrats något alls. Jag har helt totalt glömt bort fotoutmaningen. Jag får väl ta kvällen till att försöka komma i kapp. Har man börjat nåt ska man minsann fullfölja! ;-) Va? Envis? Jag? Nääääh....

Jag måste också tipsa om en hur kul sida som helst, och totalt beroendeframkallande. Skyltat.se. Varning! Inträde sker på egen risk! Ett exempel på vad man kan få se där, en skylt från en damtoalett i Malaysia:


I´ll be back!






Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...