lördag, februari 19, 2011

Efter jobbet...

... låter inte så kul. Jag ska på "Efter jobbet". Nää... Jag håller med reklamen på radion, allt låter bättre på ett annat språk ;) Så, jag var på After Work igår hos kollega Oscar. 10 arbetskamrater lyckades faktiskt att nästan inte alls prata om jobbet på hela kvällen. Imponerande!

Ett imponerande antal foton togs också, bara i min kamera hamnade säkert runt 70. Sen var det minst 3 kameror till igång under kvällen... Det ska bli intressant att se de andras ;-)

Trevligt hade jag i alla fall, och flera kollegor lärde jag känna på ett nytt sätt liksom. Om de gjorde detsamma med mig kan man ju undra vilken bild de fick av mig...



Jaja, vinet var i alla fall gott :-)

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...