torsdag, februari 17, 2011

Min fru förstår mig inte! klagar en del män.

Inte min. Här är det snarare Min fru SER mig inte!

Jag ligger hemma i sängen för en stund sen och försöker bestämma mig för om jag ska gå upp och göra nån nytta, för de senaste dagarnas yrsel är trots allt borta, eller fortsätta vila. Plötsligt hör jag en hostning i TV-soffan utanför sovrummet. Whatthef*ck?! Jag är ju ensam hemma, maken lämnade sonen i morse och åkte sen till jobbet. Men hostningen lät verkligen som hans... Jodå, där i soffan ligger han. Soffan som jag gått förbi, i dagsljus, när jag var uppe på toaletten tidigare. Typ 2 dm ifrån. Utan att se honom. Så jädra liten är han inte, och han hade en knallgul filt på sig. Hur blind är jag?? "Du är ju livsfarlig, här kan inbrottstjuvar sitta och fika utan att du ser dem" sa han. Det ligger nåt i det...

Stackarn är förkyld och har feber och vände hem igen direkt efter son-lämningen. Han måste ha hemvänt väldigt tyst...

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...