onsdag, januari 12, 2011

Välkommen 2011!

Du kan väl omöjligt bli sämre än 2010?!

Nyårsfirandet var i alla fall trevligt och man kan ju hoppas att det satte tonen för året som ligger framför oss. Avslappnat och mysigt och jättekul hade vi det. Och de små sötnosarna Simon och E höll sig vakna flera timmar efter tolvslaget...



På tal om nystart och sådär så kommer stället min och Simons hemsidor ligger på att försvinna, i alla fall i den form den nu finns. Så jag ska, när tid och energi finns, lägga upp en ny gemensam hemsida. Ni bloggläsare kanske har nåt tips på bra, enkelt och inte alltför dyrt ställe? När det hänt nåt på den fronten kommer jag att informera om det här.

Jag har också att försatt mina andra bloggar i träda, jag skriver såpass lite om både hemförändringar och matmissbruket att det lika gärna kan integreras här.

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...