onsdag, januari 12, 2011

Jag kan omöjligt låta bli!

Jag försökte mig på att sortera lite foton på den externa hårddisken men fick rena hjärnsnurren efter ungefär 3 sekunder. Det där får bli en annan dag. Men jag såg ett foto jag inte ens visste låg där, och måste bara dela med mig. Ett foto av vår son, knappt ett år gammal, taget ungefär då vi fick veta att han skulle bli vår, men vi fick det inte förrän kanske 2 månader därefter... Gulleplutten...



När vi väl kom till barnhemmet Nava Jeevan 4 månader senare hade han förändrats en del, men direkt när de kom in med honom i rummet, bakom våra ryggar, kände jag att han är här! Jag vände mig om och sa "Titta Peter, där är han! Där är Simon. Där är vår son!" Och det var kärlek vid första ögonkastet.

1 kommentar:

Stenar sa...

Åh så söt han var!! och är :) vilken härlig känsla vid första mötet! kram Anna

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...