onsdag, januari 12, 2011

Hårdrock = whiskey?

Nä, hårdrock = rödvin. I alla fall om man heter Motörhead. Eller för den delen Jennie eller Marlene :-) På lördag ska äntligen de första dyrgriparna korkas upp och avsmakas.



Viktiga grejer det där! Jag var så dum att jag spelade så bra i den gångna söndagens B-lagsmatch, vi snackar bowling nu, att jag är uttagen till A-laget denna söndag. Söndag morgon. Bortamatch. Och de ville ha mig att köra. Men jag sa nej nej nej, jag tänker inte sitta på lördag och känna att jag måste hålla igen på vinet för att jag ska köra bil morgonen därpå. Herregud man måste väl prioritera!

2 kommentarer:

Em sa...

Oh! Motörhead! Vart hittar man sånt?

Jennie sa...

På Systembolaget :-) Men jag tror inte man kan beställa det f.t. Slut hos leverantören...

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...