fredag, november 26, 2010

Rats!!!

Jag glömde det igår igen. EFIT alltså. OK, jag gör det idag istället. Men idag är jag inte aaaaalls lika flitig och duktig som jag var igår free smileys Hade jag kommit ihåg det igår hade ni fått se foton från kökstjänst på jobbet och träning på gymet och bakande i köket... Nu blir det väl istället fredagsmys?? Fast ALLT mys tänker jag inte visa foton av
laughing smileys

Jag och en bloggande väninna ska förresten dela på en kartong vin. Och inte vilket vin som helst, nej heavy metal-vin! free smileys Motörhead + rödvin = sant, nämligen. och vi ska såklart testa. Nån gång. F.t verkar det dock vara slut och går inte att beställa, om ni inte nyss nämnda väninna redan hunnit fixa, men så småningom så...

Nu är det dags att gå vidare med dagen, EFITen kommer...

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...