måndag, november 22, 2010

Jag visste det!

Min son har en iiiiiivulllll plan! Alltså, jag är inte den piggaste och kryaste människan i världen, om man så säger. Men just nu är jag pigg, frisk, positivt inställd till det mesta, har t o m en good hair day och såg faktiskt fram emot att gå till jobbet i morse. DÅ slår han till, den lille rackaren, och är sjuk. Är det inte nån lag på att barnen ska vara sådär "lagom" sjuka samtidigt som man själv är ur gängorna och inte direkt gråter över att få vara hemma nån dag? Jag hade absolut för mig det... Vart kan jag anmäla lillfisen?

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...