söndag, november 21, 2010

Jag har lärt mig några saker idag.

Att luktsinnet är till fullo fungerande på min son.
Han ligger i sin säng och har nästan somnat. Hans dörr är så gott som helt stängd. Jag står i köket på andra sidan huset ungefär och gör glögg (ja GÖR, här köps inte färdig). Alkoholfri barnvänlig för dagen i form av saft + ingefära, nejlikor, kardemumma och sånt... Då piggnar sonen till och utbrister "Här luktar pepparkakor!!"

Att jag sällan byter gardiner i köket är ingen slump.

Läs mer här. Om ni är jäkligt uttråkade alltså och vad som helst som fördriver tiden en minut är ett plus...

Att hur man än vänder sig så har man röven bak.

Ingen vidare förklaring behövs.

Att det gör ont att slå tån i dörrkarmen. Vasani? Ni visste detta redan? Men varför har ingen sagt nåt till mig då????

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...