fredag, januari 16, 2009

T o m i sjukvården....

... går det undan ibland. Jag har fått tid för min hysterektomi redan 5 februari. Inskrivning den 4:e. Detta tack vare en sympatisk läkare som tyckte det var synd att jag skulle behöva genomgå fler behandlingar och undersökningar p g a cellförändringarna när livmodern ändå sedan skulle bort, så han såg till så att jag fick en snabb tid. Åh vad det ska bli skönt att få det överstökat. Visst är jag nervös, men lika bra att få det gjort....

Nu har jag några saker som jag vill ha gjort innan operationen, gardinsömnad t ex, så det är bara att sätta fart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så härligt!
Dagens sjukvård är ju inte precis kända för att vara snabba ;)

Kram Janeth

Anonym sa...

Vad har hänt med dem?
Jag har en familjemedlem med mensproblem. Ringde MVC i torsdags eftermiddag. Fick tid fredag morgon klockan 9.
Var där. De gör inget eftersom de kan ta bort symptom på bakomliggande problem. Ring VC. Gjorde så fredag eftermiddag. Har en tid på måndag 10.40!!!

Vad skönt för dig att få det överstökat. Visst är du nervös, men du hinner inte vara nervös så länge ;-)

Tänker på dig!

Passar på att kommentera nästa inlägg också ;-)
Jag tycker du har otroliga ögonfransar även utan mascara! Mina syns inte utan. Ser ut som om jag inte hade några = lik.

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...