lördag, januari 17, 2009

Vacker utan spackel..

... vore det kul att vara. Tyvärr är jag inte det. Nu är jag inte så vacker med spackel heller men lite mindre o-vacker i alla fall. Liten foto-session har jag roat mig med idag. Den helt osminkade sanningen tog jag inte foto på, jag kom inte på idén förrän efter jag kladdat in mig med en underlagskräm som är smått täckande. Men tänk er att jag utan den ser ut ungefär såhär fast med lite mer synliga hy-skavanker:


Här har lite vardagssmink lagts på, lite mascara, lite kajal, lite på läpparna. Det lilla gör stor nytta, tack och lov.


Och vid lite festligare tillfällen när jag av nån anledning vill se ännu friskare och piggare ut: lite mer färg runt ögonen och kinderna.


Vad ville jag med detta? Tja.... absolut ingenting, antar jag. Eller kanske utbrista: tack gode Gud för att det finns smink!

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...