söndag, oktober 12, 2008

Det är inte mitt fel!

JAG väljer att under pågående bilkörning sträcka mig efter min mobiltelefon. JAG väljer att fortsätta rota efter den när väskan ramlar längre ner. JAG är den som kör ner i diket och på vägen mejjar ner några som tur är döda ting. Men det är inte MITT fel! JAG är oskyldig, JAG ska inte straffas för det!

Hmm...... Vad är det med folk nu för tiden? Allt fler vuxna gråter ut i media och lite varstanns för att de får konsekvenser av sitt eget agerande och vägrar se sitt egna ansvar. Hörru Anna, du och alla andra ska vara glad att det inte var nåt levande som råkade hamna i din väg!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3518992.ab

3 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

*s*
läste det nu på morgonen via länk från ett visst forum.
Kör man som ett spån så ska man nog inte klaga över 2000 i böter utan vara jäkligt glad över att få behålla körkortet och försöka lära sig nåt av det hela.

Anonym sa...

Det är verkligen det dummaste jag läst. Hon verka ju inte fatta att det blir hon som förlöjligas när hon går ut i tidningen med det :)

Anonym sa...

haha ja, bortgjord på hög nivå! ;)

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...