onsdag, oktober 15, 2008

Nu har jag gjort det!

Nu har jag klippt mig. Vissa skulle kanske säga att det inte syns, men jag har faktiskt tagit ett stort steg. Dels en ny frisör efter 10 år hos samma. Dels har hon faktiskt klippt bort nästan 15 cm på det längsta stället och då ännu mer på de uppklippta partierna. Så jag är modig :-) och jag är nöjd... Förhoppningsvis blir det lättare att få lite volym och liv i håret nu, jag köpte lite nya stylingprodukter med. Skämde bort mig lite.



Visst syns det?? Det finns före-bilder lite längre ner i bloggen... Håret är kortast där fram och så är det längst mitt bak och däremellan är det lite olika längder.


2 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

Jomenvisst ser man skillnaden!
Snyggt och luftigt blev det. :)

Anonym sa...

Visst syns det!
Du var snygg innan också och det är du nu med. Läckerbit! *ler*

Tänker på dig och undrar hur ni har det? Har ni hört något? Är allt OK? Maila om du vill. Men bara om du vill!

KRAM

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...