torsdag, januari 24, 2019

3 veckor senare ...

... är det dags för ett litet livstecken igen. Denna gång jag jag stolt meddela att jag kom ihåg den officiella EFIT-dagen igår! Och kom ihåg att ta foto NÄSTAN samtliga timmar. Jag tycker nästan jag förtjänar någon slags medalj eller så.

Så, här är min version av Ett Foto I Timmen onsdag 23 januari 2019 (kolla, jag skrev t o m rätt år!)




Halv åtta. Vill    sova    mer!











Halv nio. Snor- och slemproduktionen
når nya höjder!


















Halv tio. Håret kammat och uppsatt.
Kläder påtagna.
Ögonbrynen snabbt ifyllda och ögonfransarna
målade.


Halv elva glömde jag ta foto, men jag skulle tro
att jag låg i sängen och vilade.

Halv tolv dock - lite frisk kylig luft!

















Halv ett. Emporia - stället som Gud glömde.
Eller förträngde. Smidigt nog fanns dock båda
butikerna jag skulle besöka på entréplan.
















Halv två. Älskade vinterstövlarna är tydligen
på upphällningen. Krisläge!










Halv tre. Kris avvärjd. Vinterstövlar samt
vår- och höstkängor inköpta för 374 kr.















Halv fyra. Mellanmål. Banana!














Halv fem. Hemmkommen och dags att fixa lite
mat.
















Halv sex. Dagens första glas
Pepsi Max!

















Halv sju. Det väldigt lärorika
programmet Ullared!















Halv åtta. Lite Big Bang Theory.












Halv nio. Hemnetsurfning!













Halv tio. Handbollen skapade aldeles för mycket
hjärtklappning så jag jagade lite Pokemon i stället.















Halv elva. Mer Pokemon!













Halv tolv. Säng säng säng....


THE END!

3 kommentarer:

Efwa - Medea sa...

Kikar in på din dag! Trodde du skålade med vin i glaset. Men icke =D

Karoleen sa...

Kikar in på din dag, förkylningar är hemska! Krya!

Micke sa...

Hemnetsurfing... ska det kanske flyttas nånstans?

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...