onsdag, juni 07, 2017

Nationaldags-EFIT.

Precis som tidigare står EFIT för Ett Foto I Timmen och den officiella sidan hittar ni HÄR.

Studentfirande på måndagen = jag
var inte jättepigg kl 9 på tisdagen. Men
dagsljuset var obarmhärtigt.

En timme senare låg jag fortfarande kvar
i sängen. Och var fortfarande inte pigg.

Men kl 11 hade jag i alla fall orkat släpa mig
upp för att försöka dra en borste över tänderna
och en genom håret. Helst rätt borste på rätt plats.

Strax efter 12 kollade jag på lokal triatlon där cykel-
delen var i gång.

Strax före 13 växlade polisen till löpning. Tjuven?
Jo tjuven var en bit före, men haffades faktiskt strax
före mållinjen.

När jag applåderat in den siste som gick i mål
begav jag mig med mina extra ben hemåt igen.

Snog, marry, avoid är ett lite speciellt makeover-
program, men lite kul emellanåt. Denna tjej blev
till slut riktigt snygg men fortfarande tuff och
personlig.

Klockan fyra, eller strax efter, satt jag i bilen
på väg in mot sta'n. Fortfarande inte pigg 😉

Kl 17 befann jag mig på Maxi och var på väg
mot frukt- och grönsaksavdelningen.

Hemma igen och tar första steget mot
middagen. Första färskpotatisen för i år!

Sen kom saker och ting i vägen, middagen
dröjde och jag käkade bigarråer i stället.

Men strax före åtta var middagen till slut klar! 😋

Vid nio började himlen bli mörk och jag anade
analkande åska. Jag fick rätt

För att försöka förtränga åskan kikade jag sen
på högklassig svensk filmkultur.
Sällskapsresan 2 - Snowroller 🎬

Till sist lite natta-mat! 

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...