tisdag, mars 21, 2017

Vänstersidig pekfingervals...

... blir skrivtekniken i detta inlägg då höger axel gör ont så jag vill skrika rakt ut så fort jag använder armen eller handen. Jag hade ont redan i morse, sen fick jag stå i minst sagt obekväma ställningar under en stunds tuttklämmande (ja mammografi alltså) och därefter var det kört. Men, jag har ju två händer 😉 så...

Igår var det EFIT-dags. Ett Foto I Timmen alltså. Och jag kom ihåg för en gångs skull 👍



6.15. Sonen vaknade = jag vaknade och försökte sen hålla kroppen såpass lugn och sansad
så att jag kunde somna om sen när han gått. Musik is the way to do it.

7.15. Jag försökte göra det nyss nämnda. Somna om alltså. Det gick inte så bra alls, bl a p g a...

... en starkt värkande hand som här fotograferades kl 8.15.

10.15. Jag får en påminnelse om min mammografitid dagen därpå. Som ni ser saknas 9.15, vilket beror på att jag faktiskt somnade till slut.




11.15. Dags för smoothie! Denna gång med smak av banan och hallon.

12.15. Jag tog en dos av diverse mediciner samtidigt som jag planerade middagarna några dagar framåt.

13.15. Receptkoll på nätet.

14.15. Det var dags att äta igen, denna dagen quesadillas som blivit kvar från dagen före.




15.15. Jag kollade på Extreme Makeover Weightloss som i detta avsnitt handlade om en far
och hans tonåriga dotter som kämpade ihop.

16.15. Plättar in the making!

17.15. Här hade jag tagit plats i bilen för att köra till bowlinghallen. OBS, jag stod still när jag tog fotot, jag lovar.

18.15. Mitt eget korplag spelade i kvällens första omgång. Och vann! 😊




19.15. "Min" match var slut och maken tog tag i sin. De vann dock inte.

20.15. Powerbanken fick jobba lite så jag kunde fortsätta samla bollar från Pokestopet en våning upp.

21.15. Jag hittade "konstfjädrar" på Willys och försökte sedan hitta mer info om dem. Det gick jag bet på så jag mailade helt enkelt Hedlundgruppen.

22.15 tog jag mig ett par ostmackor och gick till sängs.










The end!

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...