söndag, maj 12, 2013

Idag är en så'n dag...

... när jag vaknar av att Kopparslagarnas Riksförbund har firmafest uppe i min skalle.
... när bläcket i skrivaren tar slut vid exakt hur fel tillfälle som helst.
... när all Trelleborgs pollen har släktträff just utanför min dörr.
... när vindruvorna jag sett fram emot i flera dagar inte ens var goda.
... när mitt dåliga knä bestämt sig för att "nej, sämre kan jag!"
... när vad min kropp helst av allt vill ha till lunchburgaren är den bearnaisesås jag inte köpte igår.
... när min Pepsi Max tar slut här inne och jag inte orkar hämta mer i garaget.

Att en så'n dag ändå i skrivande stund ha skrivit halva det paper som utgör ena delen av min slutexamination är minsann inte illa. Ville bara säga det.

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...