lördag, mars 02, 2013

EFIT fredag 1 mars 2013.

Ja EFITrätt dag denna gången!
 
Strax efter 8 fick jag ge sonen kalla köttbullar till frukost i bilen. Ja jag råkade försova mig. Ojdå.
 
Sen klockan 9 var det dags för ett litet litet piller. Eller, en tredjedels litet litet piller.
 
Klockan 10 hade jag en date med käftis här på 5:e våningen i detta hus. Därav pillret.
 
Klockan 11 var jag hemma igen och ungefär lika pigg som jag såg ut.
 
Denna bok fick sedan göra mig sällskap. Här var klockan 12.
 
Timmen därpå checkar jag in examinationsuppgifterna för delkurs 7. Jag har precis påbörjat delkurs 6, som är en VFT (VerksamhetsFörlagd Tid), och ska samla på mig lite intressanta frågeställningar till nästa examinationstillfälle under den tiden. Göra två flugor på smällen!
 
Äta bör man, annars dör man. Sen lunch blev det klockan 14. Quornfärsröra med tomat och riven ost. Enkelt men gott.
 
Jag tyckte att luften gått lite ur Sune. Bilen alltså. Så här klockan 15 får han lite mer luft i några av däcken.
 
Klockan 16 bländas jag. Soljävel! (Ja andra gnäller ju på snön, så... ;-))
 
Strax före klockan 17 var jag färdigshoppad. Ja som sagt; äta bör man, annars dör man!
 
Här var klockan ungefär sex på kvällen och jag försökte intala mig att cidern i glaset var ett gott vin. Hur det gick? Nja...
 
Maten påbörjades strax efter klockan 19. Här är början till grönsakswoken.
 
Och klockan 20 var jag så mätt och belåten efter att ha ätit detta:
 
Därefter väntade filmtajm på hög nivå: Men In Black!
 
Redan klockan 22 kröp jag sedan ner in sängen. 2 nätter nästan helt utan sömn och några dessförinnan med aldels för lite sådan tar ut sin rätt. Så mer spännande än så blev inte denna EFIT!












Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...