torsdag, februari 14, 2013

Snö är magiskt.

Hur kan annars nå't så enkelt och vardagligt plötsligt bli så vackert?
 


På tal om nåt helt annat kan jag nu dels meddela att även sista kursen tillhörande termin 1 är godkänd, 7,5 nya högskolepoäng tagna och totalt har jag samlat på mig 232,5 st. 30 till ska tillföras innan sommaren är slut, ungefär...
 
Och så har jag ätit bra 3 dagar i rad nu. Men jag har verkligen fått ta måltid för måltid och planera noga. I skolan idag fanns det gott om frestelser, men jag lyckades hålla mig till den medhavda maten (hade t o m egen varm choklad med mig i thermosmugg :-D).
 
Nu kommer helgen, inkl. en bortbjudning på lördag, men den ska klaras av inom ramarna också. Så det så!

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...