lördag, november 10, 2012

Jag känner en viss saknad...

... och tomhet nu när EFOD gått varvet runt och pågått den vecka som var överenskommen. Den får nog köras fler gånger, och då kanske fler än den mycket trofasta Marlene hänger på.

Här firas det födelsedag, eller egentligen firades det mest igår. Peter fyller 43 bast idag och jag och Simon bjöd ut honom på middag igår kväl. Det visste han om, men att bäste kompisen Thomas samt Lisa och hennes dotter också var med var en liten hemlis. Även om han påstår att han hade vissa känningar av att jag inte berättade allt... I alla fall blev det en mycket trevlig och avkopplande kväll som avslutades med lite familjemys i soffan.

Idag fortsatte lyxen med frukost på sängen. Nu får det nog räcka, karlen kan ju bli bortskämd...

Och eftersom jag nu bloggar från luren (jamen orka gå och hämta datorn i vardagsrummet) så hamnar alla foton sist vare sig jag vill eller ej. Det får ni jobba med, Blogger!

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...