torsdag, februari 02, 2012

Åh så glad han blev, maken min, när...

... han kom hem och upptäckte att katten kräkts inne i torktumlaren.





Riktigt najs!














Kanske lite tröst finns i att han passar riktigt bra i sina nya glasögon. Ja han har aldrig haft glasögon tidigare ö h t. Men nu så... nu har han åldern inne, eller nåt ;-)



Detta är "vardags- och fin-paret". Jobb-paret har en kraftigare och mer tålig båge men är snygga de också.















Själv kunde jag idag glädja mig åt att jag till skillnad från förra vintern får ordentligt plats i termobrallorna :-)




















Och de behövdes, brallorna, för det var kallt idag. Tvågradigt minus i morse. Men tyvärr aldeles för lite snö. Jag vill ha mer mer mer!!



















Men det är väl bara att inse, jag bor i fel ände av landet med milda snöfattiga vintrar och varma (med svenska mått mätt) somrar. Jag vill ha stränga vintrar och mildare somrar. Det är dock inte tillräckligt skäl att flytta norrut ;-)

By the way: 2 dagar kvar till tAKiDA!

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...