söndag, januari 15, 2012

Men så värdelöst!

ETT ämne orkade/hann jag tycka till om under veckan. Klart underkänt betyg på min egen utmaning!! 

Men jag kan kanske skylla på att en stor del av den tid jag varit på nätet har jag roat mig med en diskussion om att sex-strejka. Som en "kul grej" liksom, för att testa sin partners intresse och känslor. Det var inte många som förstod vad som var så kul med det dock. Att ö h t använda sex som maktmedel jämtemot sin partner känns ju lite knepigt. Och skulle jag sexstrejka skulle det ju drabba mig själv också ;-) Njä, då städstrejkar jag hellre. Eller tvättstrejkar. Fast nej, det skulle nog drabba mig rätt hårt det också, när jag tänker efter.

Lite skyltar kanske sitter fint en söndag som denna? Lite från skyltat.se :






Den vaktmästaren har humor...
















Och det har den som skyltar i denna affären också ;-)



















Rasorsaken okänd... Hmm...

Jodå! Tjockisar får lov att skämta om andra tjockisar!










Sugen?


















Hehe...

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...