torsdag, september 22, 2011

I brist på annat: mer skyltar!

Jag skulle EFITat igår, men var hemma från jobbet helt utan röst och helt utan lust att göra nånting alls så jag gav upp den tanken. Jag vill ju inte ta livet av er genom akut uttråkning. I stället: dags för fler bidrag från skyltat.se.

Denna är cooooool, yeah man!















Djärva grepp av Systembolaget, allt för att mota konkurrensen?







Denna rubrik måste man ha smått snuskig fantasi för att skratta åt. Gissa varför jag tycker den är så kul?
























Nyheterna kan vara förvirrande ibland:

Inga kommentarer:

Nr 4 av "5 av varje - Rockiga bidrag i Melodifestivalen och ESC".

 Jag får väl bli klar med detta ämnet nu när vi går in i adventstiden och det snart är jul 😉. Wig Wam bildades i Halden i Norge 2001, men ...